V.v.DEVO 3 kampioen!

Afgelopen Zondag 21 Mei arriveerde DEVO 3 onder politiebegeleiding rond 11:00uur op het sportpark van Wernhout.
Bij winst of een gelijk spel tegen Wernhout 3 is de kampioenschap binnen voor DEVO 3.

Om 12:00uur begonnen beide teams aan de wedstrijd en in de 1e minuut raakte Devo 3 maar liefst 3x de paal.
Daarna zag je aan Devo kant dat enkele spelers erg gespannen waren.
Halverwege de 1e helft kwam Wernhout op een 1-0 voorsprong.
Devo 3 probeerde de gelijkmaker te maken, maar tot de rust gebeurde er niks meer.

Na een pauze van 15 minuten gingen beide ploegen weer van start.
Ongeveer in de 59e minuut kreeg Devo een terechte strafschop en deze werd benut door Roger den Braber 1-1.
Hierna was Devo de betere ploeg en kwam het verdiend na 80 minuten spelen op een 1-2 voorsprong door een goal van Bob Hellemons.
Na 90 minuten spelen floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd en kon het kampioenschap gevierd worden.

Namens het bestuur en alle leden van V.v.DEVO feliciteren wij DEVO 3 met het behalen van het kampioenschap.